2 kwietnia 2014 roku, w szóstej edycji konkursu prowadzonego przez Instytut Nowoczesnego Biznesu Bałtycki Bank Spółdzielczy uzyskał tytuł Bank Przyjazny Biznesowi 2014. Klienci wypełnili w marcu ankiety.  Średnia ocen banku to 5,8 punktów na 6 możliwych do zdobycia.

 

 

 BBS-Bank doceniany przez klientów za:

„Doceniamy bank za podejście do klienta, indywidualną ocenę sytuacji i potrzeb firmy. Za partnerstwo. Za poczucie bezpieczeństwa, jakie daje mi, przedsiębiorcy, współpraca z bankiem. Za otwartość i elastyczność. Za danie możliwości stabilizacji i rozwoju. Za kompetentny i miły personel, zawsze gotowy do współpracy”, napisał Piotr Rowiński, partner Galerii Rowiński S.J. w Koszalinie.”Bank jest nowoczesny i przyjazny, blisko klienta”, ocenił Adam Szałek, przedstawiciel ADT Europe Group Sp. z o.o. sp.k ze Starych Bielic.

“Cenię bank za szybkie załatwianie spraw i miłą obsługę”, napisał Władysław Durał, właściciel Zakładu Eksploatacji Kruszywa w Boboliczkach.

“Doceniamy bank za profesjonalizm, łatwość dostępu do informacji, fachowość, indywidualne podejście do klienta, miłą obsługę”,  ocenił Piotr Misztak, prezes Szczecineckiej Lokalnej Organizacji Turystycznej w Szczecinku.

JSN Epic is designed by JoomlaShine.com