Szanowni Państwo!

Mobilne przyspieszenie w Bałtyckim Banku Spółdzielczym stało się faktem.

Od kilku miesięcy, wdrażana wspólnie z Bankami Spółdzielczymi SGB strategia pozwala obecnie naszym klientom na korzystanie z najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych w zakresie płatności tj. z BLIKa, Google Pay, Apple Pay oraz Garmin Pay. Dzięki wprowadzonym rozwiązaniom staliśmy się liderem na polskim rynku usług bankowych  wprowadzając kompleksową ofertę płatności mobilnych.

W uznaniu jakości wdrożonych rozwiązań, Banki Spółdzielcze Grupy SGB otrzymały  wyjątkową nagrodę „Polski Kompas” przyznaną  przez redakcje Gazety Bankowej. W związku z powyższym z ogromna satysfakcją zapraszamy obecnych i potencjalnych klientów do korzystania z naszej szerokiej oferty płatności mobilnych.

Czytaj więcej...

Szanowni Państwo,

Przypominamy, że zgodnie z zapisami unijnej Dyrektywy PSD2 o usługach płatniczych zmianie uległy m.in. zasady korzystania z usług bankowości elektronicznej. Celem ich wprowadzenia jest przede wszystkim wzrost bezpieczeństwa Klientów korzystających z bankowości elektronicznej.

Jednym z wymogów Dyrektywy jest wprowadzenie tzw. „silnego uwierzytelniania” użytkownika. Dostosowując się do zapisów regulacji przypominamy, że zmienił się sposób logowania do bankowości elektronicznej – oprócz loginu i hasła konieczne jest:

- podanie kodu SMS otrzymanego na telefon komórkowy

- potwierdzenie logowania w aplikacji BBS-Mobile (w systemie eBankNet)

 lub

- podanie numeru PIN do klucza prywatnego na karcie kryptograficznej (skojarzonego z certyfikatem w systemie eCorpoNet).

Pliki do pobrania:

  1.  Instrukcja BBS-Mobile

 

„Mamy tu wszystko… Płatności mobilne też” to hasło trwającej kampanii reklamowej, która promuje usługi mobilne w Bankach Spółdzielczych.

30- i 15-sekundowe spoty oraz billboardy sponsorskie emitowane są w ogólnopolskich stacjach TV, a także na platformach VOD do 17 listopada 2019 r. Film opowiada o dwóch braciach, z których jeden – mieszkaniec dużej aglomeracji – przekonany jest, że jego najbliżsi w rodzinnym miasteczku nie mają pojęcia o nowoczesnych, mobilnych formach płatności… A tymczasem w lokalnym Banku Spółdzielczym… Mają tam wszystko… Płatności mobilne też.

Banki Spółdzielcze dostrzegają olbrzymi potencjał drzemiący w płatnościach mobilnych w naszym kraju. Na koniec I kwartału 2019 roku Polacy mieli ponad 2,1 mln kart płatniczych dodanych do urządzeń mobilnych, takich m. in. jak telefony komórkowe. Sprzyja temu fakt, że ciągle wzrasta liczba terminali akceptujących instrumenty płatnicze wyposażone w funkcję zbliżeniową w sklepach, restauracjach i punktach usługowych. Na koniec marca było ich w Polsce ok. 830 tys.

Kampanię przygotowały i sfinansowały zrzeszenia Banków Spółdzielczych – Spółdzielcza Grupa Bankowa oraz Grupa BPS.

Kredyt gotówkowy – „Jesienne marzenia”

przeznaczony jest dla osób fizycznych – konsumentów o statusie dewizowym rezydent. Służy finansowaniu własnych potrzeb konsumpcyjnych klienta oraz może być przeznaczony na konsolidację zobowiązań.

Kredyt „Jesienne marzenia”:

  • minimalna wysokość kwoty kredytu – 2 000,00 zł
  • maksymalna wysokość kwoty kredytu – 100 000,00 zł
  • minimalny okres kredytowania – 1 miesiąc
  • maksymalny okres kredytowania – do 96 miesięcy
  • formy zabezpieczenia:
  • weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową
  • pełnomocnictwo do rachunku kredytobiorcy
  • inne stosowane w banku
  • oprocentowanie – 8,99% - zmienna stopa procentowa
  • prowizja za udzielenie kredytu - 0%
  • pozostałe prowizje i opłaty – zgodnie z Taryfą prowizji i opłat za czynności i usługi bankowe świadczone w walucie krajowej – Klienci Bałtyckiego Banku Spółdzielczego
  • kredyt udzielany w okresie: 01.10.2019 r. - 31.12.2019 r.

Czytaj więcej...

Lokata terminowa – Cztery pory roku, adresowana jest do obecnych oraz nowych klientów indywidualnych BBS-Banku, którzy zdeponują w banku nowe środki. Za nowe środki uważa się środki pieniężne Klienta indywidualnego stanowiące nadwyżkę ustaloną według łącznego salda wszystkich środków w PLN, zgromadzonych na rachunkach depozytowych Klienta indywidualnego w BBS-Banku na dzień 06.10.2019 r.

Lokata terminowa – Cztery pory roku, to:

  • lokata na nowe środki
  • minimalna wartość lokaty – 500,00 zł
  • maksymalna wartość lokaty – 50.000,00 zł
  • okres deponowania – 12 miesięcy
  • możliwość założenia tylko jednej lokaty
  • kapitalizacja odsetek – po zakończonym okresie deponowania
  • oprocentowanie stałe – 1,63 %
  • waluta PLN
  • lokatę można założyć w każdej placówce BBS-Banku
  • lokata nieodnawialna
  • promocja obowiązuje od 07.10.2019 r. do 30.06.2020 r.

Czytaj więcej...

7 października 2019 r. rozpoczęła się kolejna edycja Lokaty SGB (Jesień 2019), która potrwa do 31 grudnia 2019 r. Lokata przeznaczona jest dla osób fizycznych, prawnych i innych podmiotów prowadzących działalność gospodarczą lub rolniczą oraz dla jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej.

Lokata pełna zalet:

  • pomnażasz swoje pieniądze
  • już od 500 zł
  • na 3 i 6 miesięcy
  • nie płacisz za otwarcie, prowadzenie i likwidację lokaty
  • dzięki stałemu oprocentowaniu wiesz ile zarobisz na odsetkach
  • każde 500 zł lokaty bierze udział w losowaniu atrakcyjnych nagród
  • masz możliwość ustanowienia pełnomocnictwa
  • masz możliwość złożenia dyspozycji na wypadek śmierci
  • masz możliwość likwidacji przed terminem
  • bezpieczeństwo Twoich środków zapewnione jest przez BFG

Czytaj więcej...

Płacąc za pomocą Garmin Pay korzystasz ze wszystkich zalet kart płatniczych wydawanych w BBS-Banku. Płacenie w sklepach, aplikacjach i internecie jeszcze nigdy nie było tak łatwe i bezpieczne.

Usługa Garmin Pay chroni dane użytkownika, wykorzystując przypisane do danego zegarka numery kart i kody transakcji za każdym razem, gdy użytkownik dokonuje płatności. Numer posiadanej karty nie jest przechowywany w urządzeniu ani na serwerach. Nie zostaje również przekazany sprzedawcy podczas dokonywania płatności. Możesz dzięki temu płacić bez obaw.

Wybierz aplikację Garmin Connect Mobile.

Dodaj swoją kartę z aktywną funkcją zbliżeniową.

Płać zegarkiem.

14 września 2019 r. wchodzą w życie zapisy unijnej Dyrektywy PSD2 o usługach płatniczych. Jej celem jest przede wszystkim wzrost bezpieczeństwa Klientów korzystających z bankowości elektronicznej oraz większa ochrona transakcji kartami płatniczymi.

Jednym z wymogów Dyrektywy jest wprowadzenie tzw. „silnego uwierzytelniania” użytkownika. Dostosowując się do zapisów regulacji informujemy, że:

  1. Zmieni się sposób logowania do bankowości elektronicznej – oprócz loginu i hasła konieczne będzie:

- podanie kodu SMS otrzymanego na telefon komórkowy

- potwierdzenie logowania w aplikacji BBS-Mobile (w systemie eBankNet) lub

- podanie numeru PIN do klucza prywatnego na karcie kryptograficznej (skojarzonego z certyfikatem w systemie eCorpoNet).

  1. W przypadku kart płatniczych częściej trzeba będzie potwierdzać transakcje zbliżeniowe kodem PIN oraz konieczne będzie potwierdzanie kodem PIN niektórych transakcji zbliżeniowych poniżej 50 zł.

Przypominamy, iż BBS-Bank wycofał z oferty listy haseł jednorazowych oraz tokeny. Tych z Państwa, którzy nie zmienili jeszcze środka autoryzacji zapraszamy do placówek Banku.

W przypadku pytań lub problemów z zalogowaniem się do bankowości elektronicznej po 14 września 2019 r. prosimy o kontakt z placówką Banku.

Pięcioro klientów Bałtyckiego Banku Spółdzielczego znalazło się w gronie Laureatów loterii promocyjnej „Lokata SGB (Jesień 2018)”. Nagrodami były mopy parowe.

Laureatom serdecznie gratulujemy a wszystkich Państwa zachęcamy do wzięcia udziału w kolejnej edycji Lokaty SGB – Lato 2019. Wystarczy 500 zł aby przystąpić do loterii. Nagrody czekają!

Czytaj więcej...

 

Strona 1 z 27

JSN Epic is designed by JoomlaShine.com