Szanowny Kliencie, Od dnia 02.09.2022 r. dla Twojej wygody uruchomiliśmy następujące powiadomienia sms* dla klientów systemu bankowości elektronicznej eBankNet: – Zmiany powiadomień sms – Zalogowania do systemu – faza druga – Błędnej próby zalogowania do systemu – faza druga – Dodanie urządzenia zaufanego – Usunięcia urządzenia zaufanego – Zalogowania do systemu – urządzenie zaufane – Wygenerowania kodu parującego z aplikacją mobilną za pomocą sms – Rozparowania aplikacji mobilnej – Autoryzacji SCA (silne uwierzytelnienie, czyli uwierzytelnienie dwustopniowe) – Włączenia SCA (silne uwierzytelnienie, czyli uwierzytelnienie dwustopniowe) – Wyłączenia SCA (silne uwierzytelnienie, czyli uwierzytelnienie dwustopniowe) |
– Modyfikacji danych osobowych
– Modyfikacji limitów przelewów dla loginu
– Modyfikacji limitów przelewów dla rachunków
– Modyfikacji limitów dla karty
– Aktywacji karty
– Wpisania prawidłowego kodu PIN
– Wpisania błędnego kodu PIN
– Wykonania przelewu krajowego z aplikacji mobilnej
– Rejestracji usługi blik w aplikacji mobilnej
– Poprawnego zalogowania do aplikacji mobilnej
– Błędnego zalogowania do aplikacji mobilnej
– Sparowania aplikacji mobilnej
– Wykorzystania zmodyfikowanego urządzenia
– Wykorzystania zmodyfikowanej aplikacji
– Aktualizacji numeru konta blik
– Wykonania przelewu Blik P2P
– Zaakceptowania prośby o przelew Blik
– Wykonania prośby o przelew Blik
– Wykonania przelewu Vat
– Pomyślnego wykonania transakcji BLIK przy użyciu kodu T6
– Nieudanego wykonania transakcji BLIK przy użyciu kodu T6
– Upłynięcia czasu potwierdzenia transakcji BLIK przy użyciu kodu T6
– Wykonania nietypowego przelewu.
*Opłaty za sms pobierane są wg obowiązującej w banku Taryfy prowizji i opłat za czynności i usługi bankowe świadczone w walucie krajowej – klienci Bałtyckiego Banku Spółdzielczego.