Informacje
Od lipca 2023 r. dotychczasowe systemy bankowości: eBankNet i eCorpoNet, zostały zastąpione przez nową bankowość internetową – SGB24
Z dniem wprowadzenia SGB24:
- Twój numer konta się nie zmienił.
- Wszystkie karty płatnicze działają dalej. Nie musisz ich wymieniać na nowe.
- Zmienił się Twój identyfikator przeznaczony do logowania.
- Będziesz musiał ponownie zautoryzować się w aplikacji SGB Mobile.
- Zmieniło się Twoje hasło do logowania. Otrzymasz je w momencie pierwszego logowania do nowej bankowości SGB24.
Co czeka Cię w SGB24?
- Przez całą dobę możesz bezpiecznie i wygodnie zarządzać swoimi pieniędzmi.
- Zaloguj się i sam:
- rób przelewy – zwykłe, walutowe, natychmiastowe (Express Elixir), wysokokwotowe (SORBNET),
- zarządzaj kartami płatniczymi wydanymi do konta (zmiana limitów dla transakcji, włączanie i wyłączanie płatności zbliżeniowych, możliwość zablokowania i zastrzeżenia karty),
- ustanawiaj limity do rachunku,
- ustawiaj zlecenia stałe,
- utwórz koszyk zleceń z możliwością autoryzacji zbiorczej większej ilości operacji,
- sprawdzaj informacje o swoich kredytach,
- otrzymuj potwierdzenia przelewu na wskazany adres e-mail,
- odbieraj powiadomienia SMS o stanie konta, płatnościach kartą czy odrzuceniu przelewu.
- Dodatkowo zyskujesz dostęp do rachunku poprzez Call Center.
Każdą czynność w SGB24, która wymaga autoryzacji, potwierdzisz jednorazowym kodem SMS wysłanym na numer telefonu wskazany przez Ciebie w banku lub poprzez aplikację Token SGB.
Logowanie do SGB24:
Do SGB24 zalogujesz się za pośrednictwem dotychczasowej strony banku – www.bbs-bank.pl, przez wybranie przycisku LOGOWANIE, który znajduje się w zakładce „Bankowość internetowa”, a następnie wybranie opcji SGB24 – Nowa bankowość elektroniczna. Możesz też od razu przejść do strony logowania: https://sgb24.pl/
Aby zalogować się do konta za pośrednictwem nowej bankowości internetowej pod adresem https://sgb24.pl/, należy do dotychczasowego identyfikatora dodać przedrostek DA.
Przykład:
Dotychczasowy identyfikator: 12345678
Nowy identyfikator do bankowości: DA12345678
Ten Identyfikator jest niepowtarzalny i został nadany wyłącznie Tobie. Pamiętaj, aby nie udostępniać go nikomu!
Kod jednorazowy SMS
Poprzez SMS otrzymasz z Banku pierwsze tymczasowe hasło służące do logowania oraz do autoryzacji (podpisywania) operacji. Hasło to możesz zmienić samodzielnie w usłudze SGB24 w opcji Ustawienia. Podczas autoryzacji dowolnej dyspozycji po wpisaniu hasła stałego otrzymasz na wskazany numer telefonu sześciocyfrowy Kod SMS. W celu zalogowania się lub autoryzacji operacji należy wpisać ustanowione własne hasło oraz użyć przesłanego przez Bank Kodu SMS.
Aplikacja BBS-Mobile
Jeśli dotychczas korzystałeś z autoryzacji operacji za pomocą aplikacji BBS-Mobile, to od lipca autoryzacje będziesz wykonywał za pomocą aplikacji Token SGB. Aby dowiedzieć się jak rozpocząć korzystanie z aplikacji zapoznaj się z Przewodnikiem.
Token SGB jest aplikacją mobilną wykorzystującą certyfikaty niekwalifikowane jednocześnie spełniając wszelkie obowiązki jakie nakłada na banki dyrektywa PSD2. Rozwiązanie to dedykowane jest dla klientów indywidualnych oraz małych i większych przedsiębiorstw. Zaprojektowany schemat działania aplikacji czyni je bezpiecznym i wygodnym środkiem dostępu w Usługach Bankowości Elektronicznej, wykorzystującym powiadomienia autoryzujące push z krótkim tytułem zleconej operacji. Aplikacja Tokena SGB przeznaczona jest dla urządzeń opartych na systemach Android oraz iOS, dostępna do pobrania w Sklepie Play oraz App Store.
Co zyskujesz dzięki SGB24?
- Niezależność – masz nieograniczony dostęp do swoich środków pieniężnych zgromadzonych na rachunku, niezależnie od miejsca i czasu.
- Wygodę – serwis bankowości internetowej jest dostępny 24 godziny przez 7 dni w tygodniu.
- Mobilność – otrzymujesz możliwość dostępu do swojego konta z każdego urządzenia mobilnego w pełnym zakresie.
- Poczucie bezpieczeństwa – korzystasz z nowoczesnej technologii zabezpieczeń.
Szczegóły
Więcej na temat SGB24 dowiesz się z Przewodnika dla Klienta. Warto się z nim zapoznać przed pierwszym logowaniem do bankowości internetowej.
Po uruchomieniu nowej bankowości SGB24 dostęp do dotychczasowego systemu eBankNet oraz eCorpoNet zostanie wyłączony.
W powiązaniu z nową bankowością internetową działa aplikacja SGB Mobile, dzięki której możesz sprawniej zarządzać j swoimi finansami na smartfonie. Jeżeli korzystasz już z SGB Mobile to, po przejściu na SGB24 dezaktywuj aplikację, następnie pobierz najnowszą wersję z Google Play (Android) lub AppStore (iOS) i aktywuj ponownie. Umożliwi to ponowne sparowanie aplikacji SGB Mobile z nowymi systemami i zapewni jej optymalne działanie.
System SGB24 Biznes umożliwia:
- Integrację – za pomocą rozbudowanych formatów plików, poprzez import/eksport danych masz możliwość integracji z systemami finansowo-księgowymi firmy,
- Pełną kontrolę – możesz samodzielnie zarządzać uprawnieniami swoich pracowników, jak również dowolnie ograniczać czas i miejsce bankowania. Przy pomocy Kontekstu zbiorczego obsługujesz rachunki wielu firm w jednym miejscu, bez potrzeby przelogowywania się pomiędzy firmami.
Kontakt
Na wszystkie pytania chętnie odpowiedzą nasi doradcy, dostępni przez całą dobę pod bezpłatnym numerem 800 888 888 lub – dla połączeń z zagranicy – 61 647 28 46 (opłata zgodna z taryfą operatora), a także pod adresem e-mail: call.center@sgb.pl.
Pliki do pobrania: