Informacje

Od lipca 2023 r. dotychczasowe systemy bankowości: eBankNet i eCorpoNet, zostały zastąpione przez nową bankowość internetową – SGB24

 

Z dniem wprowadzenia SGB24:

  • Twój numer konta się nie zmienił.
  • Wszystkie karty płatnicze działają dalej. Nie musisz ich wymieniać na nowe.
  • Zmienił się Twój identyfikator przeznaczony do logowania.
  • Będziesz musiał ponownie zautoryzować się w aplikacji SGB Mobile.
  • Zmieniło się Twoje hasło do logowania. Otrzymasz je w momencie pierwszego logowania do nowej bankowości SGB24.

Co czeka Cię w SGB24?

  • Przez całą dobę możesz bezpiecznie i wygodnie zarządzać swoimi pieniędzmi.
  • Zaloguj się i sam:
    • rób przelewy – zwykłe, walutowe, natychmiastowe (Express Elixir), wysokokwotowe (SORBNET),
    • zarządzaj kartami płatniczymi wydanymi do konta (zmiana limitów dla transakcji, włączanie i wyłączanie płatności zbliżeniowych, możliwość zablokowania i zastrzeżenia karty),
    • ustanawiaj limity do rachunku,
    • ustawiaj zlecenia stałe,
    • utwórz koszyk zleceń z możliwością autoryzacji zbiorczej większej ilości operacji,
    • sprawdzaj informacje o swoich kredytach,
    • otrzymuj potwierdzenia przelewu na wskazany adres e-mail,
    • odbieraj powiadomienia SMS o stanie konta, płatnościach kartą czy odrzuceniu przelewu.
  • Dodatkowo zyskujesz dostęp do rachunku poprzez Call Center.

Każdą czynność w SGB24, która wymaga autoryzacji, potwierdzisz jednorazowym kodem SMS wysłanym na numer telefonu wskazany przez Ciebie w banku lub poprzez aplikację Token SGB.

Logowanie do SGB24:

Do SGB24 zalogujesz się za pośrednictwem dotychczasowej strony banku – www.bbs-bank.pl, przez wybranie przycisku LOGOWANIE, który znajduje się w zakładce „Bankowość internetowa”, a następnie wybranie opcji SGB24 – Nowa bankowość elektroniczna. Możesz też od razu przejść do strony logowania: https://sgb24.pl/

Aby zalogować się do konta za pośrednictwem nowej bankowości internetowej pod adresem https://sgb24.pl/, należy do dotychczasowego identyfikatora dodać przedrostek DA.

Przykład:

Dotychczasowy identyfikator: 12345678

Nowy identyfikator do bankowości: DA12345678

Ten Identyfikator jest niepowtarzalny i został nadany wyłącznie Tobie. Pamiętaj, aby nie udostępniać go nikomu!

Kod jednorazowy SMS

Poprzez SMS otrzymasz z Banku pierwsze tymczasowe hasło służące do logowania oraz do autoryzacji (podpisywania) operacji. Hasło to możesz zmienić samodzielnie w usłudze SGB24 w opcji Ustawienia. Podczas autoryzacji dowolnej dyspozycji po wpisaniu hasła stałego otrzymasz na wskazany numer telefonu sześciocyfrowy Kod SMS.  W celu zalogowania się lub autoryzacji operacji należy wpisać ustanowione własne hasło oraz użyć przesłanego przez Bank Kodu SMS.

Aplikacja BBS-Mobile

Jeśli dotychczas korzystałeś z autoryzacji operacji za pomocą aplikacji BBS-Mobile, to od lipca autoryzacje będziesz wykonywał za pomocą aplikacji Token SGB. Aby dowiedzieć się jak rozpocząć korzystanie z aplikacji zapoznaj się z Przewodnikiem.

Token SGB jest aplikacją mobilną wykorzystującą certyfikaty niekwalifikowane jednocześnie spełniając wszelkie obowiązki jakie nakłada na banki dyrektywa PSD2. Rozwiązanie to dedykowane jest dla klientów indywidualnych oraz małych i większych przedsiębiorstw. Zaprojektowany schemat działania aplikacji czyni je bezpiecznym i wygodnym środkiem dostępu w Usługach Bankowości Elektronicznej, wykorzystującym powiadomienia autoryzujące push z krótkim tytułem zleconej operacji. Aplikacja Tokena SGB przeznaczona jest dla urządzeń opartych na systemach Android oraz iOS, dostępna do pobrania w Sklepie Play oraz App Store.

Co zyskujesz dzięki SGB24?

  • Niezależność – masz nieograniczony dostęp do swoich środków pieniężnych zgromadzonych na rachunku, niezależnie od miejsca i czasu.
  • Wygodę – serwis bankowości internetowej jest dostępny 24 godziny przez 7 dni w tygodniu.
  • Mobilność – otrzymujesz możliwość dostępu do swojego konta z każdego urządzenia mobilnego w pełnym zakresie.
  • Poczucie bezpieczeństwa – korzystasz z nowoczesnej technologii zabezpieczeń.

Szczegóły

Więcej na temat SGB24 dowiesz się z Przewodnika dla Klienta. Warto się z nim zapoznać przed pierwszym logowaniem do bankowości internetowej.

Po uruchomieniu nowej bankowości SGB24 dostęp do dotychczasowego systemu eBankNet oraz eCorpoNet zostanie wyłączony.

W powiązaniu z nową bankowością internetową działa aplikacja SGB Mobile, dzięki której możesz sprawniej zarządzać j swoimi finansami na smartfonie. Jeżeli korzystasz już z SGB Mobile to, po przejściu na SGB24 dezaktywuj aplikację, następnie pobierz najnowszą wersję z Google Play (Android) lub AppStore (iOS) i aktywuj ponownie. Umożliwi to ponowne sparowanie aplikacji SGB Mobile z nowymi systemami i zapewni jej optymalne działanie.

System SGB24 Biznes umożliwia:

  • Integrację – za pomocą rozbudowanych formatów plików, poprzez import/eksport danych masz możliwość integracji z systemami finansowo-księgowymi firmy,
  • Pełną kontrolę  – możesz samodzielnie zarządzać uprawnieniami swoich pracowników, jak również dowolnie ograniczać czas i miejsce bankowania. Przy pomocy Kontekstu zbiorczego obsługujesz rachunki wielu firm w jednym miejscu, bez potrzeby przelogowywania się pomiędzy firmami.

Kontakt

Na wszystkie pytania chętnie odpowiedzą nasi doradcy, dostępni przez całą dobę pod bezpłatnym numerem 800 888 888 lub – dla połączeń z zagranicy – 61 647 28 46 (opłata zgodna z taryfą operatora), a także pod adresem e-mail: call.center@sgb.pl.

Pliki do pobrania:

  1.  Przewodnik SGB24 
  2.  Przewodnik SGB24 – Biznes 
  3.  Token SGB 
  4.  Struktura danych dla importu i eksportu w usłudze bankowości internetowej
Skip to content