Praca

SPECJALISTA DS. ANALIZ KREDYTOWYCH

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za sporządzanie kompleksowej analizy zdolności kredytowej, ocenę ryzyka kredytowego na etapie rekomendacji, gromadzenie informacji o kliencie

OFERUJEMY:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • System szkoleń
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Przyjazne środowisko pracy

 

Miejsce pracy:

 

 CENTRALA
Umowa o pracę:

okres próbny z możliwością przedłużenia

 

Okres rekrutacji

od 21.01.2025 r. do 31.03.2025 r.

 

Zakres obowiązków

· Weryfikacja dokumentacji kredytowej pod kątem kompletności, poprawności i wiarygodności,

· Przeprowadzanie szczegółowej analizy ryzyka pojedynczej transakcji kredytowej, w tym: ocena zdolności kredytowej, ocena wiarygodności kredytowej, ocena łącznego zaangażowania z uwzględnieniem powiązań kapitałowych i/lub organizacyjnych, ocena przedsięwzięcia inwestycyjnego, ocena zabezpieczeń kredytu,

· Przeprowadzenie inspekcji kredytowych u klienta oraz sporządzanie notatek z kontroli,

· Przygotowanie decyzji kredytowej,

· Współpraca z Oddziałami Banku w realizacji decyzji kredytowych pod kątem harmonogramu wypłat i wykorzystania transz,

· Aktywne kształtowanie pożądanego wizerunku Banku poprzez zapewnienie szybkiej, sprawnej i wysokiej jakości obsługi klienta,

· Sporządzanie sprawozdań kredytowych w zakresie: realizacji zapotrzebowań wypłat i dopłat do kredytów preferencyjnych rolniczych i mieszkaniowych,

Oczekiwania

· Chęci do pracy,

· Preferowane wykształcenie średnie/wyższe – techniczne lub ekonomiczne (preferowane: ekonomia, finanse),

· Mile widziane doświadczenie w analizie wniosków kredytowych lub analizie finansowej,

· Zdolność analitycznego myślenia,

· Umiejętność wyciągania wniosków i formułowania trafnych decyzji,

· Umiejętność pracy w zespole,

· Praktyczna znajomość narzędzi MS Office, w szczególności Excel, aplikacji mobilnych

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres administracja@bbs-bank.pl lub złożenie osobiście w siedzibie Bałtyckiego Banku Spółdzielczego, Darłowo ul. Bogusława X Nr 3 wraz z zamieszczeniem następującej klauzuli:

Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r.)), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy oraz formularzu rekrutacyjnym, lub przez wskazanie konkretnych danych, które będą przetwarzane, np. w postaci imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, itp. w celu udziału w procesie rekrutacji przez

Bałtycki Bank Spółdzielczy, ul. Bogusława X Nr 3, 76-150 Darłowo

Administratorem Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu jest Bałtycki Bank Spółdzielczy, ul. Bogusława X Nr 3, 76-150 Darłowo

Uprzejmie informujemy,  że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • System szkoleń
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Przyjazne środowisko pracy 

Inspektor

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za sprzedaż 
i obsługę produktów bankowych klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych z sektora małych i średnich przedsiębiorstw oraz rolników

 

Miejsce pracy:

 

 

Oddział Szczecinek

Umowa o pracę:

okres próbny z możliwością przedłużenia

 

Okres rekrutacji

od 24.01.2025 r. do 31.03.2025 r.

 

Zakres obowiązków

·          udzielanie kompleksowej informacji dotyczącej kredytów,

·          zapewnienie kompleksowej obsługi klientom instytucjonalnym i indywidualnym,

·          odpowiedzialność za prawidłowość zebranych dokumentów niezbędnych do podpisania umów z klientami,

·          sprzedaż produktów i usług bankowych,

·          realizacja indywidualnego planu sprzedaży.

Oczekiwania

 

·        nastawienie na cel i motywacja do pracy

·        wykształcenie wyższe ekonomiczne, lub pokrewne

·        doświadczenie w zakresie sprzedaży produktów bankowych,

·        umiejętność nawiązywania i budowania trwałych relacji z Klientem,

·        inicjatywa w budowaniu relacji biznesowych,

·        znajomość standardów obsługi klienta,

·        umiejętność pracy w zespole,

·        praktyczna znajomość narzędzi MS Office, w szczególności Excel, aplikacji mobilnych

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres administracja@bbs-bank.pl lub złożenie osobiście w siedzibie Bałtyckiego Banku Spółdzielczego, Darłowo ul. Bogusława X      Nr 3 wraz z zamieszczeniem następującej klauzuli:

Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r.)), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy oraz formularzu rekrutacyjnym, lub przez wskazanie konkretnych danych, które będą przetwarzane, np. w postaci imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, itp. w celu udziału w procesie rekrutacji przez

Bałtycki Bank Spółdzielczy, ul. Bogusława X Nr 3, 76-150 Darłowo

Administratorem Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu jest Bałtycki Bank Spółdzielczy, ul. Bogusława X Nr 3, 76-150 Darłowo

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Skip to content