Praca
SPECJALISTA DS. ANALIZ KREDYTOWYCH
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za sporządzanie kompleksowej analizy zdolności kredytowej, ocenę ryzyka kredytowego na etapie rekomendacji, gromadzenie informacji o kliencie
OFERUJEMY:
|
|
Miejsce pracy:
|
CENTRALA |
Umowa o pracę: |
okres próbny z możliwością przedłużenia
|
Okres rekrutacji |
od 21.01.2025 r. do 31.03.2025 r.
|
Zakres obowiązków |
· Weryfikacja dokumentacji kredytowej pod kątem kompletności, poprawności i wiarygodności, · Przeprowadzanie szczegółowej analizy ryzyka pojedynczej transakcji kredytowej, w tym: ocena zdolności kredytowej, ocena wiarygodności kredytowej, ocena łącznego zaangażowania z uwzględnieniem powiązań kapitałowych i/lub organizacyjnych, ocena przedsięwzięcia inwestycyjnego, ocena zabezpieczeń kredytu, · Przeprowadzenie inspekcji kredytowych u klienta oraz sporządzanie notatek z kontroli, · Przygotowanie decyzji kredytowej, · Współpraca z Oddziałami Banku w realizacji decyzji kredytowych pod kątem harmonogramu wypłat i wykorzystania transz, · Aktywne kształtowanie pożądanego wizerunku Banku poprzez zapewnienie szybkiej, sprawnej i wysokiej jakości obsługi klienta, · Sporządzanie sprawozdań kredytowych w zakresie: realizacji zapotrzebowań wypłat i dopłat do kredytów preferencyjnych rolniczych i mieszkaniowych, |
Oczekiwania |
· Chęci do pracy, · Preferowane wykształcenie średnie/wyższe – techniczne lub ekonomiczne (preferowane: ekonomia, finanse), · Mile widziane doświadczenie w analizie wniosków kredytowych lub analizie finansowej, · Zdolność analitycznego myślenia, · Umiejętność wyciągania wniosków i formułowania trafnych decyzji, · Umiejętność pracy w zespole, · Praktyczna znajomość narzędzi MS Office, w szczególności Excel, aplikacji mobilnych |
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres administracja@bbs-bank.pl lub złożenie osobiście w siedzibie Bałtyckiego Banku Spółdzielczego, Darłowo ul. Bogusława X Nr 3 wraz z zamieszczeniem następującej klauzuli: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r.)), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy oraz formularzu rekrutacyjnym, lub przez wskazanie konkretnych danych, które będą przetwarzane, np. w postaci imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, itp. w celu udziału w procesie rekrutacji przez Bałtycki Bank Spółdzielczy, ul. Bogusława X Nr 3, 76-150 Darłowo Administratorem Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu jest Bałtycki Bank Spółdzielczy, ul. Bogusława X Nr 3, 76-150 Darłowo Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. |
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- System szkoleń
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Przyjazne środowisko pracy
Inspektor
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za sprzedaż |
|
Miejsce pracy:
|
Oddział Szczecinek |
Umowa o pracę: |
okres próbny z możliwością przedłużenia
|
Okres rekrutacji |
od 24.01.2025 r. do 31.03.2025 r.
|
Zakres obowiązków |
· udzielanie kompleksowej informacji dotyczącej kredytów, · zapewnienie kompleksowej obsługi klientom instytucjonalnym i indywidualnym, · odpowiedzialność za prawidłowość zebranych dokumentów niezbędnych do podpisania umów z klientami, · sprzedaż produktów i usług bankowych, · realizacja indywidualnego planu sprzedaży. |
Oczekiwania |
· nastawienie na cel i motywacja do pracy · wykształcenie wyższe ekonomiczne, lub pokrewne · doświadczenie w zakresie sprzedaży produktów bankowych, · umiejętność nawiązywania i budowania trwałych relacji z Klientem, · inicjatywa w budowaniu relacji biznesowych, · znajomość standardów obsługi klienta, · umiejętność pracy w zespole, · praktyczna znajomość narzędzi MS Office, w szczególności Excel, aplikacji mobilnych |
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres administracja@bbs-bank.pl lub złożenie osobiście w siedzibie Bałtyckiego Banku Spółdzielczego, Darłowo ul. Bogusława X Nr 3 wraz z zamieszczeniem następującej klauzuli: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r.)), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy oraz formularzu rekrutacyjnym, lub przez wskazanie konkretnych danych, które będą przetwarzane, np. w postaci imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, itp. w celu udziału w procesie rekrutacji przez Bałtycki Bank Spółdzielczy, ul. Bogusława X Nr 3, 76-150 Darłowo Administratorem Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu jest Bałtycki Bank Spółdzielczy, ul. Bogusława X Nr 3, 76-150 Darłowo Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. |