7 marca o godz. 23:30 rozpoczniemy prace serwisowe.

W tym czasie:

  • 8 marca, w godz. 00:05 – 02:15 – Moje ID będzie niedostępne
  • 8 marca, w godz. 00:05 – 02:20 – SGB Mobile będzie niedostępne
  • 8 marca, w godz. 00:05 – 16:05 – dyspozycje złożone w SGB24 / SGB24 Biznes będą oczekiwały na realizację
  • 8 marca, w godz. 00:05 – 16:05 – nie wpłacisz pieniędzy w naszych wpłatomatach
  • 8 marca, w godz. 00:05 – 16:15 – przelewy natychmiastowe Express Elixir w SGB24 / SGB24 Biznes będą niedostępne
  • 8 marca, w godz. 00:05 – 16:15 – przelewy natychmiastowe Express Elixir oraz przelewy na telefon BLIK w SGB Mobile będą niedostępne.

Jeśli chcesz zastrzec kartę podczas tej przerwy, skontaktuj się z Infolinią SGB:

  • 800 888 888 (bezpłatna infolinia)
  • +48 61 647 28 46 (w przypadku połączenia z zagranicy; opłata zgodna z taryfą operatora).

Przepraszamy za utrudnienia i zapraszamy po przerwie.

Skip to content