Reklamacje
Informacja dla klienta dotycząca zasad składania skarg i reklamacji
W przypadku posiadania zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez Bałtycki Bank Spółdzielczy w zakresie wykonywanych czynności bankowych, w rozumieniu ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r., klient ma prawo złożyć reklamację.
Schemat procedury działania przy kradzieży środków z rachunku
Źródło:
Analiza Rzecznika Finansowego z dnia 18 czerwca 2019 r. “NIEAUTORYZOWANE TRANSAKCJE – ZASADY I GŁÓWNE PROBLEMY”
Zasady składania skarg i reklamacji, odpowiednie formularze, oraz informację o pozasądowym rozwiązywaniu sporów znajdą Państwo w załączeniu poniżej.
Pliki do pobrania:
- Zasady składania i rozpatrywania skarg i reklamacji
- Informacja o terminach rozpatrywania niektórych reklamacji
- Wzór formularza reklamacyjnego dla klienta indywidualnego
- Wzór formularza reklamacyjnego dla klienta instytucjonalnego
- Wzór formularza reklamacyjnego dotyczącego kart dla klientów indywidualnych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą (w tym wspólników spółek cywilnych) oraz rolników
- Wzór formularza reklamacyjnego dotyczącego kart dla klientów instytucjonalnych za wyjątkiem osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą (w tym wspólników spółek cywilnych) oraz rolników
- Wzór formularza reklamacyjnego dotyczącego reklamacji ubezpieczeniowych