Reklamacje

Informacja dla klienta dotycząca zasad składania skarg i reklamacji

W przypadku posiadania zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez Bałtycki Bank Spółdzielczy w zakresie wykonywanych czynności bankowych, w rozumieniu ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r., klient ma prawo złożyć reklamację.

 Schemat procedury działania przy kradzieży środków z rachunku

Źródło:

Analiza Rzecznika Finansowego z dnia 18 czerwca 2019 r. “NIEAUTORYZOWANE TRANSAKCJE – ZASADY I GŁÓWNE PROBLEMY”

Zasady składania skarg i reklamacji, odpowiednie formularze, oraz informację o pozasądowym rozwiązywaniu sporów znajdą Państwo w załączeniu poniżej.

Pliki do pobrania:

  1.  Zasady składania i rozpatrywania skarg i reklamacji
  2.  Informacja o terminach rozpatrywania niektórych reklamacji
  3.  Wzór formularza reklamacyjnego dla klienta indywidualnego
  4.  Wzór formularza reklamacyjnego dla klienta instytucjonalnego
  5.  Wzór formularza reklamacyjnego dotyczącego kart dla klientów indywidualnych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą (w tym wspólników spółek cywilnych) oraz rolników
  6.  Wzór formularza reklamacyjnego dotyczącego kart dla klientów instytucjonalnych za wyjątkiem osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą (w tym wspólników spółek cywilnych) oraz rolników
  7.  Wzór formularza reklamacyjnego dotyczącego reklamacji ubezpieczeniowych
Skip to content