Usługi dodatkowe – samorządy
KWALIFIKOWANY PODPIS ELEKTRONICZNY SZAFIR
Podpiszesz nim cyfrowo dowolne dokumenty, w każdym formacie. Podłączany do komputera zestaw z czytnikiem i kartą pozwoli Ci złożyć podpis na fakturze, aneksie czy umowie kupna-sprzedaży.
Zapoznaj się z ofertą kwalifikowanych e-podpisów na www.elektronicznypodpis.pl
Co zyskasz dzięki podpisowi elektronicznemu Szafir?
- Mniej kosztów, więcej czasu – zaoszczędzisz pieniądze i czas, do tej pory marnowane na wypisywanie, drukowanie i przesyłanie dokumentów w tradycyjnej formie.
- Wygoda i użyteczność – podpiszesz dowolną liczbę dokumentów w kilku prostych krokach i zajmie Ci to tylko moment.
- Gwarancja prawna – kwalifikowany podpis jest równoważny pod względem skutków prawnych podpisowi własnoręcznemu. Dokument opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest honorowany zarówno w Polsce, jak w i Unii Europejskiej. Podpisywane dokumentu możesz dodatkowo uzupełnić o kwalifikowany znacznik czasu, dający prawne potwierdzenie daty istnienia dokumentu.
- Dbałość o środowisko – zapomnisz o kupowaniu papieru i tuszu do drukarki, dbając tym samym o drzewa, czyste powietrze i całą naszą planetę.
Kwalifikowany podpis elektroniczny od KIR
Jesteśmy jednym z wiodących dostawców usług kwalifikowanych w Polsce. Oferujemy kwalifikowany podpis elektroniczny w dwóch wersjach – w zależności od potrzeb i preferencji klientów. E-podpis Szafir to podłączany do komputera zestaw z czytnikiem i kartą, dzięki któremu można podpisywać cyfrowo dowolne dokumenty, w każdym formacie.
Z kolei mSzafir to całkowicie mobilny podpis elektroniczny, z którego można korzystać na każdym urządzeniu z dostępem do Internetu, bez konieczności używania karty i czytnika. mSzafir jest pierwszym na rynku, dostępnym w pełni online, kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Klienci weryfikują swoją tożsamość za pomocą własnej bankowości elektronicznej i dzięki temu mogą uzyskać podpis bez konieczności osobistej wizyty w placówce. Usługa KIR jest jedynym e-podpisem na polskim rynku, dostępnym w wersji jednorazowej, czyli przeznaczonej do podpisania jednego dokumentu.
Do czego wykorzystasz e-podpis?
Kwalifikowany podpis elektroniczny można wykorzystać wszędzie tam, gdzie stosuje się tradycyjne pisma, np. w kontaktach biznesowych czy z administracją – do sygnowania deklaracji ZUS, rozliczeń podatkowych, wymiany dokumentacji z GUS, GIIF, KRS, JPK. Korzystając z e-podpisu, można także zgłosić narodziny dziecka czy uzyskać odpis aktu z urzędu stanu cywilnego, a także zawrzeć umowę cywilno-prawną, kontrakt, złożyć ofertę handlową czy zamówienie.
E-podpis sprawia, że pozornie skomplikowane operacje można załatwić w pełni zdalnie i błyskawicznie – bez konieczności drukowania, skanowania czy wysyłania wrażliwych dokumentów pocztą tradycyjną. Dokumenty podpisane elektronicznie mają taką samą moc prawną, jak ich papierowe odpowiedniki. Kwalifikowany e-podpis od KIR gwarantuje zachowanie najwyższych standardów bezpieczeństwa i zgodność z unijnym rozporządzeniem eIDAS, co sprawia, że podpisany dokument jest respektowany we wszystkich krajach członkowskich Unii Europejskiej. Ułatwia to m.in. udział w europejskich postępowaniach przetargowych.
Czym jeszcze się zajmujemy?
Od przeszło 20 lat dostarczamy naszym klientom nie tylko kwalifikowany podpis elektroniczny, lecz także pieczęć elektroniczną, znakowanie czasem czy certyfikaty SSL. To jednak zaledwie jeden z obszarów cyfryzacji, w którym działamy. KIR to hub usług wspólnych polskiego sektora finansowego. Budujemy rozwiązania systemowe dla bankowości, gospodarki i administracji. Wykorzystując doświadczenie i najnowsze technologie, dostarczamy usługi, które skutecznie pomagają naszym partnerom w uwalnianiu potencjału ich projektów i wdrażaniu innowacji. Za kluczowe zadanie uznajemy propagowanie digitalizacji procesów biznesowych i zwiększanie cyfrowej świadomości Polaków.
Rozliczamy płatności detaliczne w Polsce, tworzymy rozwiązania z zakresu bezpiecznej wymiany informacji oraz otwartej bankowości, narzędzia identyfikacji elektronicznej oraz usług zaufania (zdalne potwierdzanie tożsamości – mojeID oraz kwalifikowany podpis elektroniczny w wersji mobilnej – mSzafir). Mamy na koncie pionierskie zastosowania technologii blockchain i macierzy WORM w postaci trwałego nośnika. W kwietniu 2020 r. współtworzyliśmy infrastrukturę Tarczy Finansowej PFR dla Małych i Średnich Firm.
Poznaj nas lepiej na www.kir.pl
WRZUTNIA
Usługa pozwalająca na złożenie depozytu z wykorzystaniem urządzenia (wrzutni), spełniając odpowiednie wymagania bezpieczeństwa.
Dlaczego warto?
- bezpieczne deponowanie pakietów wartościowych,
- deponowanie większej wartości gotówkowej,
- usługa dostępna przez całą dobę,
- komfort obsługi bez potrzeby spędzania czasu przed stanowiskiem kasjera.
Pliki do pobrania
PROGRAM eLIZA – ELEKTRONICZNE LISTY ZASIŁKÓW
eLIZA to aplikacja adresowana do instytucji dokonujących wypłaty zasiłków np. Ośrodków Pomocy Społecznej (OPS), usprawniająca proces wypłat zasiłków.
Rozszerzona jej wersja umożliwia również wypłaty, na podstawie elektronicznych list, zwrotów podatkowych płaconych przez Urzędy Skarbowe.
Dlaczego warto?
- możliwość wypłaty świadczenia w każdej placówce banku,
- szybkość i sprawność obsługi,
- dbałość o środowisko naturalne poprzez eliminację papierowego obiegu dokumentów,
- łatwość i bezpieczeństwo wymiany plików między bankiem a wypłacającym świadczenie,
- możliwość zaimportowania przez wypłacającego świadczenie, zwrotnego pliku do systemu finansowo- księgowego,
- możliwość zakupu licencji, w atrakcyjnej indywidualnie negocjowanej cenie,
eLIZA wyróżniona:
- tytułem „Regionalny Lider Innowacji i Rozwoju – 2012”,
- wyróżnieniem „Krajowi Liderzy Innowacji i Rozwoju 2012”,
- tytułem i statuetką USŁUGA 2013.
SKRYTKI SEJFOWE
Usługa pozwalająca na bezpieczne zdeponowanie w Banku cennych elementów majątku deponującego. Skrytka spełnia rolę osobistego sejfu w banku.
Dlaczego warto?
- bezpieczeństwo przechowywania rzeczy ruchomych, których wielkość nie przekracza rozmiaru kasetki, np. papiery wartościowe, cenne numizmaty, biżuteria,
- zawartość skrytek jest tajna,
- nie ma ograniczenia w zaglądaniu do skrytki i sprawdzaniu jej zawartości,
- każdorazowe udostępnienie skrytki jest ewidencjonowane,
- do skrytki można upoważnić inną osobę,
- skrytkę można wynająć na dowolny czas,
- niski koszt wynajmu.
Pliki do pobrania
GWARANCJE I PORĘCZENIA
W ramach podpisanych umów współpracujemy z podmiotami udzielającymi gwarancji i poręczeń. Mogą z nich skorzystać nasi klienci: firmy będące mikro, MŚP, jednostki samorządu terytorialnego, fundacje i stowarzyszenia.
PORĘCZENIA W RAMACH JEREMIE
O poręczenie w ramach JEREMIE mogą ubiegać się firmy będące mikro, małym lub średnim przedsiębiorstwem posiadające siedzibę lub prowadzące działalność gospodarczą na terenie województwa zachodniopomorskiego.
Dlaczego warto?
- ułatwienie firmom dostępu do kredytów i pożyczek,
- niski koszt ustanowienia zabezpieczenia,
- możliwość sfinalizowania nowych inwestycji,
- wdrażanie nowych rozwiązań technicznych lub technologicznych,
- zwiększenie konkurencyjności,
- brak konieczności obciążania przez przedsiębiorstwo własnego majątku,
- szybki czas rozpatrywania wniosków,
- doradztwo finansowe przez partnerów finansowych.
Więcej na www.zrfpk.pl, www.jeremie.com.pl, www.rpo.wzp.pl.
PORĘCZENIA/GWARANCJE BGK
O poręczenie lub gwarancję BGK mogą ubiegać się: przedsiębiorcy, jednostki samorządu terytorialnego, fundacje i stowarzyszenia starające się o kredyt inwestycyjny lub obrotowy.
Dlaczego warto?
- możliwość realizacji projektu poprzez dostęp do kredytu w przypadku krótkiej historii kredytowej jak też posiadania aktywów o małej wartości, nie akceptowanych jako wiarygodne zabezpieczenie kredytu,
- konkurencyjne zabezpieczenie kredytowe z uwagi na możliwość swobodnego dysponowania własnym majątkiem,
- oszczędność czasu klienta.
Więcej na www.bgk.com.pl
GWARANCJA DE MINIMIS
O gwarancje de minimis mogą ubiegać się firmy z sektora MŚP. Gwarancjami mogą być objęte kredyty obrotowe udzielane z przeznaczeniem na bieżące finansowanie działalności gospodarczej albo na cele rozwojowe.
Dlaczego warto?
- ułatwienie dostępu do kredytu obrotowego, dla klientów, którzy rozpoczynają działalność i posiadają krótką historię kredytową,
- konkurencyjne zabezpieczenie kredytowe z uwagi na możliwość swobodnego dysponowania własnym majątkiem,
- gwarancja oszczędności czasu – wszystkie formalności klient załatwia bezpośrednio w banku kredytującym,
- minimum biurokracji – klient nie jest obciążony składaniem dodatkowych dokumentów i nie ciążą na nim obowiązki sprawozdawcze poza złożeniem wniosku o udzielenie gwarancji wraz z informacją dotyczącą pomocy publicznej.
Leasing to jedna z najpopularniejszych i najbardziej korzystnych form finansowania inwestycji przez przedsiębiorców.
Środki trwałe niezbędne do prowadzenia Twojej Firmy możesz sfinansować za pomocą leasingu podnosząc w ten sposób konkurencyjność prowadzonej działalności bez angażowania własnego kapitału. Decydujesz o wysokości rat, opłaty wstępnej i wartości wykupu, wypracowując z Twoim Doradcą elastyczny harmonogram spłat, dopasowany do Twoich potrzeb i możliwości.
OFERUJEMY LEASING NA:
- Samochody osobowe i dostawcze do 3,5 tony – również w procedurze uproszczonej
- Samochody ciężarowe powyżej 3,5 tony, ciągniki siodłowe, naczepy, przyczepy, samochody specjalne, autobusy, wózki widłowe itd.
- Specjalistyczne maszyny i urządzenia wykorzystywane w branży budowlanej, spożywczej, poligraficznej, drzewnej, metalurgicznej, linie technologiczne itd.
- Maszyny i urządzenia rolnicze jak np. ciągniki rolnicze, kombajny, sieczkarki, opryskiwacze, ładowarki, przyczepy rolnicze, pługi, brony, prasy, wozy asenizacyjne itd.
- Sprzęt medyczny jak np. aparaty USG, rentgeny, elektrokardiogramy, lasery, spirometry, skanery, echokardiografy, analizatory, unity stomatologiczne itd.
TWOJE KORZYŚCI:
- Szybka decyzja, nawet w 24h bez zbędnych formalności w procedurze uproszczonej
- Kompleksowa obsługa od finansowania, poprzez rejestrację do ubezpieczenia
- Krótki czas uruchomienia umowy
- Atrakcyjne oprocentowanie
- Elastyczne, jasne i przejrzyste warunki umowy
- Doradztwo i opieka eksperta na każdym etapie umowy
- Niestandardowe rozwiązania dla skomplikowanych przedsięwzięć inwestycyjnych
CECHY OFERTY:
- Finansowanie nowych i używanych pojazdów, maszyn i urządzeń
- Leasing operacyjny, finansowy, finansowy VAT marża, zwrotny
- Okres finansowania do 84 miesięcy
- Udział własny od 0% – wysokość uzależniona od rodzaju przedmiotu oraz kondycji finansowej klienta
- Raty równe, degresywne, sezonowe
- Atrakcyjne pakiety ubezpieczeniowe majątkowe i komunikacyjne – jednoroczne oraz wieloletnie, możliwość rozłożenia ubezpieczenia na raty.